Stockholm haze

Jag är inte den som egenltigen är jätteförstjust i rock. Längre ska tilläggas. Jag gillar tung bas som sätter kroppen i gungning. Men som sagt det finns en del rockigare musik som sätter spår, Adiam Dymott är en av dom.
Shit, vad grymt det är! Så enkla men så träffande texter och sköna och ganska lättsmälta gitarriff.

Jag kan inte låta bli att ha låtarna john denver och pizza på repeat.

det hade slagit ut chase and status album more then a lot om jag inte hade varit för lat för att ladda ner adiam dymott utan bara kör på spotify där.
hey, jag är en ordentlig laglydig människa... vad ska jag göra ;)




Kommentarer
Postat av: Rex

Grym blogg! :)

2009-05-15 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0