I'm wasting my life, you're changing the world

Ok, så här är det.
Jag är en sån som ältar. Jag vänder allt minst hundrafemtio gånger i mitt huvud innan jag släpper det, om jag ens släpper det. Allt du säger eller gör kommer automatiskt lagras i mitt huvud och kan vara ett potentiellt hot mot dig själv, det är lika bra du vet det.
Men oftast så ältar jag saker utan att lägga någon större vikt vid det och det gör inte så mycket mer än att jag håller mig sysselsatt vid tex bussresor.
Jag är inte bara en sån som ältar, jag är en dagdrömmare också. jag spenderar 5 utav 10 vakna timmar i en värld som inte existerar. kanske skulle gå och prata med nån om det där..
och det är inte så att det är synd om mig, jag har det inte dåligt. Det är snarare tvärtom, jag har det väldigt bra.
Jag har det bara inte som jag vill ha det.

Jag har fortfarande inte sett världen och jag bor fortfarande.. eller ja. igen, hemam hos mina föräldrar. vilket i sig inte är det värsta som kan hända men det var inte det som skulle hända.

Jag vet iofs precis vad jag vill göra nu, vad jag ska satsa på och vad jag drömmer om. men innan dess, det är så mycket jag ska hinna med innan dess.

Det ordnar sig, det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0