NP: Pink floyd - wish you were here

Världens bästa pappa ligger på sjukhus eftersom klantskallen har krossat handen under ett betongblock. VEM lägger handen under ett betongblock?!
hur som helst så ligger han på sös och blir opererad.  eller han är nog precis klar nu.
vet inte alls vad som hänt med hans hand, vet bara att det är tummen och pekfingret som har blivit mest skadat. 
och vart är classe?
jag är här och mamma är i skolan och pappa på sös, jag vet inte ens vart min hund är.

lagom förvirrad kvinna. och jobbar hela kvällen så finns ingen chans att träffa pappa heller.
heja livet! :(

OKEJ! klockan är nu 17.55 och min pappa är kvar på operation. han hr varit där sen 11.30. och ingen vet nånting. det enda vi vet är att han har fått ett betongblock på handen och att han var i skarpnäck. vi vet inte vilken hand eller vad som hände eller hur eller när. vi har fått reda på att han åkte till sjukhuset med en roger? vem är roger?

Pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0